"Kindness in words creates confidence. Kindness in thinking creates profoundness. Kindness in giving creates love."

29 June 2010

Pesanan Terakhir Buat Seseorang

Kadang-kadang kita x dpt nk menyangka apa yg bakal berlaku dlm hidup kita esok hari..tp inilah hakikatnya..perkenalan dan hubungan yg di bina selama 3 tahun,musnah dalam sekelip mata..die pergi meninggalkan aku tnpa sebarang alasan! aku redha..walau pahit utk aku lalui hari-hari aku tnpa die dcc..mungkin aku bukanlah yg terbaik buat dirinya..semoga die berbahagia dgn wanita pilihannya..

Kepada Mohamad Johar Ariffin B Lobot --> Terima kasih atas segala kenangan yg pernah kita cipta dan lalui bersama..Terima kasih kerana pernah membuat sy bahagia satu ketika dulu..Jaga diri baik2 ya..

Kepada Nor Ismazaida Bt Ismail --> Hiduplah kamu bahagia diatas kelukaan hati org2 yg telah kamu sakiti..jagalh die sebaik yg mungkin.Jangan sesekali kamu buat die bersedih..

No comments:

Post a Comment