"Kindness in words creates confidence. Kindness in thinking creates profoundness. Kindness in giving creates love."

13 January 2012

Cuti-cuti di Pulau Pangkor



Bulan lepas berkesempatan menjejakkan kaki di Pulau Pangkor..Perjalanan dari KL ke Lumut mengambil masa lebih kurang 4 jam, sbb singgah pick up sorg lg member dekat dgn Batu Gajah.Nasib baik kami tiba awal 15 minit sebelum berlepasnya ferry yg terakhir ke Pulau Pangkor,kalau tidak,terpaksa la tidur dlm keta dlu sementara tggu ferry paling awal keesokkan paginya..

Kiteorg stay dekat Flora Beach Resort Chalet..Harga bilik pun ok,sesuai dgn budget..Makanan kt sini ok2 je..cuma jgn terpedaya dgn makanan seafood ataupun ikan bakar,silap haribulan,xde duit tambang nk balik lepas makan kt situ sbb dieorg charge ikut suka ati dieorg je..huhu

Boleh kata best jugak bercuti di Pangkor nie, walaupun xde byk sgt tempat yg menarik utk dikunjungi..Yang syoknya 1st time gi snorkeling.Ingat dapat la tgok ikan dlm air,last2 hampeh..air die cm keruh cket pastu banyak giler timun laut..eeee geli tau tak!!! & habis kaki berdarah terlanggar batu2 tajam dkt dalam laut..huhu



Pantai pangkor pun tak de la ramai sgt org mcm pantai PD tu,so dapat la bersantai dengan selesa..Kalau ade peluang, Insyallah rasa mcm akan pergi lagi ke Pangkor..

No comments:

Post a Comment